Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Župnijska oznanila v Nemčiji cerkveni medij z največjim dosegom

Za vas piše:
Mojca M. Štefanič
Objava: 22. 05. 2014 / 06:56
Čas branja: 1 minuta
Nazadnje Posodobljeno: 30.01.2018 / 17:14
Ustavi predvajanje Nalaganje

Župnijska oznanila v Nemčiji cerkveni medij z največjim dosegom

Na izdajo povprečno 7 milijonov izvodov.

Župnijska oznanila so v Nemčiji sodeč po anketi medij z največjim dosegom bralcev v katoliški Cerkvi, prebirajo pa jih v vseh družbenih okoljih. Po izsledkih raziskovalnega inštituta »xit« redna župnijska sporočila v katoliških občestvih po Nemčiji izhajajo v nakladi od 6,6 do 7,5 milijonov izvodov na posamezno izdajo.




Anketa je še pokazala, da 88 % župnijskih občestev župnijski list izda večkrat v letu. Značilni primerek izide za združenje večih župnij (75 %), razdelijo pa ga brezplačno bodisi po vseh katoliških gospodinjstvih (49 %) ali pa celo po vseh gospodinjstvih (22 %). Dobra polovica župnijskih listov je vsakokrat osredotočena na določeno temo, je pokazala anketa. Stroški so večinoma pokriti iz župnijskega sklada (87 %) ali pa iz pastoralnega združenja.

Uredniške odbore v večini primerov sestavljajo prostovoljci. Izmed povprečno petih članov uredništva je običajno en predstavnik duhovščine. V raziskavo je bilo vključenih več kot 5.000 župnij po vsej Nemčiji, anketa pa je bila izvedena s pomočjo spletnega portala »Pfarrbriefservice.de« v sodelovanju z medijsko službo združenja nemških škofij.

»Župnijski listi so nepogrešljivi za komunikacijo in odlično segajo do končnega uporabnika«, je izsledke ankete komentiral Matthias Kopp, tiskovni predstavnik Nemške škofovske konference. »Za ustvarjalce omenjenega medija bi morali ti rezultati pomeniti novo spodbudo pri njihovem delu. Izdajanje župnijskih oznanil ljudje jemljejo resno.«

Vir: Kathpress
Foto: splet

Kupi v trgovini

Novo
Izpostavljeno
Dve zgodbi enega zakona
Pričevanja
24,90€
Nalaganje
Nazaj na vrh