Ameriška medijska hiša EWTN prevzema katoliško agencijo CNA
Ameriška medijska hiša EWTN prevzema katoliško agencijo CNA
Po vsem svetu dejavno katoliško medijsko podjetje »Eternal World Television Network« (EWTN) širi svoje področje in pod svoje okrilje prevzema ameriško katoliško agencijo CNA ter z njo povezano latinskoameriško agencijo »ACI Prensa«. Oba medija sta že več let poslovna partnerja omenjene medijske hiše s sedežem v mestu Irondale v ameriški zvezni državi Alabami, zdaj pa tudi uradno postajata »člana družine EWTN«, kot so pojasnili tiskovni predstavniki podjetja.
Katoliška agencija CNA je bila ustanovljena leta 2004 v Denverju v ameriški zvezni državi Kolorado poroča o katoliških temah s posebnim poudarkom na dogajanju v Vatikanu. Agencijo »ACI Prensa« je leta 1980 v perujski prestolnici Lima ustanovil nemški misijonar Adalbert Mohm, velja pa za največjo špansko govorečo katoliško tiskovno agencijo. Obe podjetji poslujeta na konservativen način in se financirata z darovi dobrotnikov.
EWTN se označuje kot največja katoliška televizijska hiša na svetu, s svojimi programi v angleškem, španskem, nemškem in francoskem jeziku pa po lastnih navedbah dosega več kot 200 milijonov gospodinjstev v 140 državah. Podjetje je leta 1981 v mestu Birmingham v ameriški zvezni državi Alabami ustanovila sestra Angelica, klarisa, z 200 dolarji začetnega kapitala. Danes podjetje razpolaga s 16 satelitskimi in kabelskimi kanali za svoje televizijske programe, pa tudi z radijsko postajo in spletnim servisom. Leta 2011 je medijska hiša EWTN prevzela katoliški časnik »National Catholic Register«, ki je bil pred tem v lasti reda Kristusovih legionarjev.
Vir: Kathpress
Foto: splet