Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Dve uri z Bocellijem [FOTO, VIDEO]

Za vas piše:
Mojca Purger
Objava: 09. 10. 2022 / 11:40
Oznake: Iz življenja
Čas branja: 4 minute
Nazadnje Posodobljeno: 09.10.2022 / 12:19
Ustavi predvajanje Nalaganje
Dve uri z Bocellijem [FOTO, VIDEO]
Na koncertu Andrea Bocellija. FOTO: Tatjana Splichal

Dve uri z Bocellijem [FOTO, VIDEO]

V soboto, 8. oktobra, je v Stožicah nastopal veliki italijanski tenorist Andrea Bocelli. Koncert ni bil le niz pesmi, pač pa so različni gostje in razgiban izbor repertoarja ter dodelana scena poskrbeli za pravo doživetje.

Potem ko je bil njegov koncert zaradi kovida že dvakrat (marca 2020 in novembra 2021) odpovedan, je v soboto, 8. oktobra, v ljubljanskih Stožicah vendarle nastopil veliki italijanski tenorist Andrea Bocelli. Obiskovalci koncerta so se pripeljali z vseh koncev Slovenije, precej pa tudi iz Hrvaške, in po dolgih stoječih ovacijah na koncu lahko trdimo, da so bili z doživetjem zelo zadovoljni.

Preberite življenjsko zgodbo Andrea Bocellija.

Prometni kaos pred koncertom

Pričelo se je dobro uro pred začetkom koncerta s prometnim kolapsom v okolici dvorane Stožice. Čeprav so pod dvorano parkirna mesta, so bila ta zelo hitro zasedena oz. so dostop onemogočili organizatorji, najbrž zaradi varnostnih ukrepov. Obiskovalce koncerta so usmerili na brezplačno parkirišče na Žalah, kjer jih je pobral brezplačni mestni avtobus in jih peljal do dvorane.

Novinarji smo vstopili skozi stranski vhod, kjer smo nekaj časa čakali ob zvokih orkestra, ki je zadnje minute pred koncertom izkoristil za vadbo. Glasbeniki so preigravali različne znane melodije, tu in tam se je kdo sprehodil do ogledala v bližnjih toaletah. Nekaj minut pred začetkom koncerta je novinarje hostesa pospremila do mest na balkonu, fotografi pa so zvezdniku prišli čisto blizu – a le za prve štiri pesmi.

Prvi del s slovensko sopranistko Sabino Cvilak

Koncert Andrea Bocellija v Stožicah so spremljali Orkester zagrebške filharmonije in Mariborski koncertni zbor, dirigiral pa je italijanski dirigent Carlo Bernini, ki že dolgo sodeluje z Bocellijem. 

Dirigent Carlo Bernini. FOTO: Tatjana Splichal

V prvem delu koncerta, ki je prinesel deset opernih skladb, je z Bocellijem zapela slovenska operna pevka Sabina Cvilak. Z njim je že pela pred šestimi leti, ko je italijanski tenorist prvič nastopil v Ljubljani. Slepega tenorista je dirigent vsaki dve ali tri skladbe pospremil z odra, da si je oddahnil, vmes pa so zapeli pevci zbora oz. Sabina Cvilak. Za vzdušje so poskrbeli tudi s skrbno izbranimi tematskimi videi, ki so se predvajali na velikem platnu za izvajalci, ob strani pa sta bila še dva velika ekrana.

Sabina Cvilak in dirigent Carlo Bernini. FOTO: Tatjana Splichal

Po pavzi v znamenju priljubljenih skladb

Po 20-minutnem premoru je flavtist Andrea Griminelli zaigral slavni Csárdás in kasneje še Morriconejeve ameriške melodije. Griminelli je Bocellija na flavti spremljal tudi pri pesmi Aranjuez, ki je nadaljevala odmik od italijanskih melodij, nato pa se je spet vrnila v Italijo s skladbo Mamma (N. Bixio) in nato še z neapeljsko Funiculí Funiculá. 

Čeprav smo pogrešali Ave Mario, lahko rečemo, da je Mamma s predvajanimi podobami prava hvalnica materinstvu. Kot je znano, so Bocellijevi materi zdravniki svetovali, naj Andrea splavi, pa se je kljub vsemu odločila za življenje.

Andrea Bocelli. FOTO: Tatjana Splichal

Bolj kot se je koncert bližal koncu, bolj priljubljene skladbe je prinašal. V drugem delu sta zaplesala še plesalca Edina Pličanić in Guilherme Gamerio Alves. Občinstvo je z navdušenjem pozdravilo prvo skladbo v angleškem jeziku What a Wonderful World, ki jo je zapela Ilaria della Bidia. Italijanska pevka s čustvenim nastopom je z Bocellijem zapela tudi priljubljen duet Vivo per lei, ki ga Bocelli sicer izvaja s Celine Dion.

Čas za slovo

Na koncertu, ki je poskrbel za celovito doživetje in navdušil več tisoč zbranih (dvorana sprejme 12.480 ljudi), smo pogrešali kakšno besedo, vsaj pozdrav. Pevec, ki svojega občinstva ne vidi, pač pa jih le čuti in sliši njihov aplavz, namreč v Ljubljani ni spregovoril niti Dober večer (razumeli bi ga tudi, če bi rekel tudi Buona sera ali pa Good evening) niti hvala niti lahko noč. Pa vendar je bila njegova povezanost z občinstvom tako močna, da so ga s stoječimi ovacijami na koncu dvakrat priklicali nazaj na oder in si prislužili še dve skladbi: Con te partiró skupaj s Sabino Cvilak in Nessun dorma iz opere Turandot.

Na koncu je že vidno utrujen v spremstvu dirigenta Carla Berninija nasmejan še zadnjič pomahal občinstvu in zapustil oder.


Nalaganje
Nazaj na vrh