Poljski škofje objavili smernice za »Radost ljubezni«
Poljski škofje objavili smernice za »Radost ljubezni«
Obhajanja znova civilno poročenih zakoncev izrecno ne omenjajo.
Poljski škofje so objavili dolgo pričakovane smernice za uresničevanje papeževe posinodalne spodbude Radost ljubezni v pastoralni praksi. Strinjajo se s pastoralno oskrbo zaročencev, zakonskih parov, družin in ljudi v neurejenih odnosih v skladu z načeli, ki jih v posinodalni spodbudi navaja papež Frančišek: sprejemanje, spremljanje, razločevanje in vključevanje.
Dokument poudarke, ki jih izpostavlja sveti oče, postavlja v kontekst nauka prejšnjih papežev, vključno z besedilom Humanae vitae (Posredovanje človeškega življenja) Pavla VI., Familiaris Consortio (Družinsko občestvo), Reconciliatio et Poenitentia in Veritatis Splendor (Sijaj resnice) Janeza Pavla II. ter Deus Caritas Est (Bog je ljubezen) Benedikta XVI.
Če posinodalno spodbudo beremo v tem duhu, so prepričani poljski škofje, potem Radost ljubezni »ne le vključuje, ampak predvsem dopolnjuje in nadgrajuje prejšnja stališča cerkvenega nauka o zakonski zvezi in družini«.
Po njihovem mnenju je papeževo besedilo »izraz njegove skrbi za zdravje zakonskega življenja in družine«.
Dokument poudarke, ki jih izpostavlja sveti oče, postavlja v kontekst nauka prejšnjih papežev, vključno z besedilom Humanae vitae (Posredovanje človeškega življenja) Pavla VI., Familiaris Consortio (Družinsko občestvo), Reconciliatio et Poenitentia in Veritatis Splendor (Sijaj resnice) Janeza Pavla II. ter Deus Caritas Est (Bog je ljubezen) Benedikta XVI.
Če posinodalno spodbudo beremo v tem duhu, so prepričani poljski škofje, potem Radost ljubezni »ne le vključuje, ampak predvsem dopolnjuje in nadgrajuje prejšnja stališča cerkvenega nauka o zakonski zvezi in družini«.
Po njihovem mnenju je papeževo besedilo »izraz njegove skrbi za zdravje zakonskega življenja in družine«.
Besedilo izrecno ne omenja obhajanja znova civilno poročenih katoliških zakoncev, govori pa o »pastoralnem spremljanju« ljudi, ki so »na poti razločevanja«, v skladu z naukom Cerkve in smernicami krajevnega škofa. Prvi korak razločevalnega procesa je v preverjanju, ali je prvi zakon veljaven ali ne.
Junija lani so poljski škofje pojasnili, da znova civilno poročeni zakonci ne morejo prejemati svetega obhajila, če v skupnosti ne živijo vzdržno.
Vir: kath.net / CNA
Foto: arhiv Družine