Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Tomáš Sedláček na Zlatem bobnu

Za vas piše:
Katja Cingerle
Objava: 14. 10. 2015 / 08:19
Oznake: Cerkev, Družba
Čas branja: 3 minute
Nazadnje Posodobljeno: 30.01.2018 / 17:26
Ustavi predvajanje Nalaganje
Tomáš Sedláček na Zlatem bobnu

Tomáš Sedláček na Zlatem bobnu

V Portorožu poteka mednarodni oglaševalski festival Zlati boben, na katerem prvič sodeluje tudi Založba Družina.

V Portorožu poteka 22. mednarodni oglaševalski festival Zlati boben, na katerem prvič sodeluje tudi Založba Družina. Slogan festivala je Transformacija, osvoboditev in kreativna kultura. Eden izmed najpomembnejših govorcev bo češki ekonomist Tomáš Sedláček, katerega knjiga Ekonomija dobrega in zla je lani izšla prav pri naši založbi in bila na Slovenskem knjižnem sejmu v Ljubljani, na katerem je Sedláček tudi predaval, razglašena za najboljšo tujo poslovno knjigo. Poleg te je prejela vrsto pomembnih mednarodnih nagrad, založba Družina pa jo je v letu dni že dvakrat ponatisnila.



Veliki premiki narodov – pot v digitalno

Univerzitetni predavatelj, glavni makroekonomski strateg pri največji češki banki in nekdanji svetovalec češkega predsednika Václava Havla je svoje predavanje na Zlatem bobnu naslovil Veliki premiki narodov – pot v digitalno. Spregovoril bo o spremembah, ki so nas pripeljale v digitalno dobo, pomenu ekonomije in abstraktnem prostoru – internetu. Med drugim se bo posvetil vprašanjem, ali so oglasi prevzeli vlogo romantičnih poetov, kaj digitalni svet jemlje od nas in po kakšni ceni, kaj izgubljamo, ali je človeštvo samo tranzitno stanje naslednjega koraka v evoluciji – digitalnega, ali smo samo biološki stvaritelji umetnega ipd.

V intervjuju za prilogo Družine Slovenski čas je bil do digitalne dobe kritičen in hkrati prizanesljiv. Zaveda se, da ne moremo izključiti telefona in druge moderne tehnologije, saj brez nje preprosto ne moremo. Zanima nas, kaj se dogaja v svetu in naši okolici. Vendar si za svojega otroka želi, da bi poznal tiste majhne radosti, ki so njega razveseljevale v otroštvu. »Če je to res boljši svet v toliko različnih vidikih, je po drugi strani toliko nostalgičnih stvari, ki jih pogrešam iz nedigitalnega sveta.« Digitalni svet torej le ni tako popoln. To hoče pokazati naslednji generaciji, vendar ali je to mogoče, ko je tudi sam že odvisen od digitalne dobe? »Le kako naj jaz, »suženj«, »višjo raso« učim uživanja?!« se sprašuje Sedláček.



V svoji mednarodni uspešnici Ekonomija dobrega in zla je Sedláček spregovoril tudi o oglaševanju. Prepričan je, da so nadležne reklame pravzaprav nujne za potrošnika, da mu pove, kaj naj si želi. Toda, ko si željo izpolni, ali je to dovolj ali pa si želi ponovitve? Včasih se kupljenih stvari hitro naveličamo ali pa se počutimo »krive«, ker nismo kupili česa drugega, kar bi nas morda še bolj izpopolnilo ali pa morda gre za novo željo?

Na oglaševanje v knjigi pa pogleda tudi povsem z druge perspektive. Veliki oglasi imajo svojo ceno in vrednosti, kakšno vrednost pa ima čudovit razgled, ki ga lahko ta oglas zastre? Bi morda morali na nekaterih površinah prepovedati oglaševanje ali pa je to le najpomembnejše?

Festival Zlati boben vsako leto obišče več kot 800 strokovnjakov na področju trženja, oglaševanja, kreative, oblikovanja, mladih talentov in študentov, tudi tokrat pa bo nudil največji pregled kreativnega oglaševanja 37 držav t.i. nove Evrope, napovedujejo v Slovenski oglaševalski zbornici. V štirih dneh bo nastopilo več kot 40 priznanih mednarodnih govorcev, festival pa bodo popestrila tudi različna dnevna dogajanja, večerne zabave in družabni dogodki. Tomáš Sedláček bo na festivalu Zlati boben predaval v petek, 16. oktobra.

Preberite tudi:

Ekonomija dobrega in zla - najboljša poslovna tuja knjiga
Sedláček: »Najboljša valuta je nasmeh«
Václav Havel o knjigi Tomáša Sedláčka
»Visoke stopnje rasti me ne navdušujejo«
Obisk Tomáša Sedláčka v Sloveniji

Kupi v trgovini

Potovanje duše k Bogu
Filozofija in esejistika
5,00€
Nalaganje
Nazaj na vrh