Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Ob nakupu nad 40€ vas čaka brezplačno darilo: Križev pot s papežem Frančiškom!

Zapri
Iskanje
Proza

Revna ženska

Epizoda iz sodobnega življenja

Proza

Revna ženska

Epizoda iz sodobnega življenja

Ženska ima v Bloyjevem romanu status zavrženke, primerljiv s preroško figuro krščanstva. Več
29,90€
Zmanjšaj
Dodaj
Na zalogi
Dostava: 2-4 dni
Revna ženska
Revna ženska
29,90€

Lastnosti

Koda: 9789610408871
Avtor: Leon Bloy
Avtor prevoda: Jaroslav Skrušny
Založba: Družina
Leto izdaje: 2022
Število strani: 400
Mere: 140 x 210 mm
ISBN: 978-961-04-0887-1

O izdelku

Po tem, ko je v avtobiografski fikciji, romanu Obupanec, orisal svojo družbeno izkušnjo, se je v Revni ženski posvetil vprašanju drugosti ter s tem v najširšem izvornem pomenu besede postal feminist, preučevalec drugačnosti. Ženska ima v Bloyjevem romanu status zavrženke, primerljiv s preroško figuro krščanstva, katere etična moč in odrešenjska ljubezen se je v zgodovini zahodne civilizacije tako pogosto utapljala v povodnji nasilja in brezobzirnega pridobitništva. Clotilde Maréchal, osrednja osebnost Bloyjevega romana, je nenavadna mlada ženska, odprtega duha in poglobljene vere, ki pa izkusi vse najtemnejše plati usode, vse nesreče, ki jih lahko doživi deprivilegirana državljanka v razvitem kapitalizmu. (Iz spremne besede Primoža Viteza)

Kratek življenjepis avtorja:

Léon Bloy (1846–1917), francoski pisatelj, je začel pisati precej pozno, pri štiridesetih, se preizkušal v najrazličnejših literarnih in žurnalističnih zvrsteh, kakšnega večjega uspeha pa v času svojega življenja s pisanjem ni imel. Napisal je dva romana, Obupanec (Le Désespéré, 1887) in Revna ženska (La Femme pauvre, 1897), ki sta širši odmev doživela šele po avtorjevi smrti. Kot kritičen premišljevalec človeške narave in družbe je največ dal od sebe v esejih, kritikah in polemikah. Bloy je bil zato v duhovnem smislu in v svojem času neke vrste sodobni žvižgač, ki svoje življenje posveti opozarjanju na očitne resnice, te pa se pogosto pokažejo kot nesprejemljive v oportunistični pragmatiki družbenega (in družabnega) vsakdanjika ter kompromisnem boju po sprotnem preživetju. (Iz spremne besede Primoža Viteza)

Nazaj na vrh